خدایا....

خرید بک لینک
از دیشب تا حالا حالم بده :)دیشب وقتی رفتیم پلو نخودسبزی که مامان برا همسر جان نگه داشته بود رو به دست همسرجان برسونیم، دایی طرف پیشی رو دیدیم و به بهونه ی اینکه، البته بهونه هم نبود، واقعیت بود، که دایی بستریه و میخوایم بریم ببینیمش، جیم شدیم.از دیشب تا حالا یه حسو حال مزحرفی دارم ، میگم نکنه نشه خونه ای که داریم با عشق میسازیمش نشه توش ساکن بشیم، یهویی همدیگه رو از دست ندیم و....حس بدیه. خیلی خیلی بد خدایا.......ادامه مطلب

ما را در سایت خدایا.... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 19 تاريخ: يکشنبه 31 تير 1403 ساعت: 12:15

[ چهارشنبه سیزدهم تیر ۱۴۰۳ ] [ 21:7 ] [ گنـــدم ]  |  دو روزه با خاله میریم ورزش،و وقتی برمیگردم له ترینم:)حدودا دو سه روزی هست انگار فلجم :/بقیه اوقاتم با گردالی میریم پیاده روی یا هم که لباس میدوزم :)آخر شباهم اگر همسرجان وقت کنند یک ساعتی تو خیابونا بچرخیم :)+ یکی از سوالاتی که معمولا این روزا از من میپرسند اینه که :ما وقتی با همسرمون خونه حوصلمون سر بره میام بیرون اینکارو میکنیم. حالا شما که شغل همسرت اینه چیکار میکنید خدایا.......ادامه مطلب

ما را در سایت خدایا.... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 22 تاريخ: يکشنبه 31 تير 1403 ساعت: 12:15

[ شنبه بیست و سوم تیر ۱۴۰۳ ] [ 13:52 ] [ گنـــدم ]  |  از وقتی که عقد کردیم ، جناب همسر وقتی میدید بشدت نگران اضافه شدن وزنم هستم گفت برو باشگاه که هم حوصلت سر نره هم بدنت یه نرمش و حرکت داشته باشه. اینجوری دیگه نگران اضافه شدن وزنتم نیستی، و خب واسه خاطر اینکه ۵۵۰ تومن هزینه باشگاه از نظر خودم هزینه زیادی بود، و اینکه دلم نمیومد نه به بابام نه جناب همسر بگم هزینه بدید من برم کلاس ورزش!یه مدت خودم شروع کردم ورزش تو خونه و خب فایده نداشت. تا اینکه الان موقعیت پیش اومده و چند جلسه ای رفتم ورزش.بعد چند روز پیشا مامان درومده میگه که منم میتونستم قبلا از بابا پول بگیرم برم ورزش ، اون زمانی که حتی هزینش خیلی خیلی ارزونتر بود، ولی بخاطر اینکه بابا اذیت نشه و لاب لاب لاب نرفتم!یا اینکه الان در اصطلاح تازه عروس محسوب میشمو باید شیک و تمیز و مرتب باشم، اون موقع مامان نمیزاره حتی به همسرجان بگم بریم یه خرید کوچولو فلان چیزو بخرم، یا حتی اصلا خودم بخرم. تنها راه حلش اینه که بشین خودت بدوز که هزینش برات کمتر در بیاد!در حالی که همسرجان خودش دیشب چند دست لباس رفتیم خرید برا محرمش و من یک هفتست دارم دو دست مانتو میدوزم برا محرم خودم :)و دو روزه به شدت شونه ی سمت چپم درد میکنه و از دیشب تا حالا واقعا اعصابم بهم ریخته.ورزشی که میرم تنها هزینه ای که کردم همون هزینه کلاسه.کفشم همون کفش ورزشی ای هست که بیرون میپوشم، فقط هر وقت بخوام برم باشگاه کف کفشو میشورم.بطری آبمم یه بطری آب معدنی کوچیکه که روز قبل ورزش پر آب میکنم، شلوارمم همون شلواریه که همیشه بیرون خونه میپوشم :)و اینا بشدت اعصابمو بهم میریزه خدایا.......ادامه مطلب

ما را در سایت خدایا.... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 20 تاريخ: يکشنبه 31 تير 1403 ساعت: 12:15

نمیدونم از هواست ، یا بخاطر نبود مامان تو خونست که خونه انقدر سرده خدایا.......ادامه مطلب

ما را در سایت خدایا.... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 61 تاريخ: جمعه 31 فروردين 1403 ساعت: 4:18

[ سه شنبه چهاردهم فروردین ۱۴۰۳ ] [ 22:42 ] [ گنـــدم ]  | 

بعد از چند وقت این پست یکم حال خراب کنه خدایا.......

ما را در سایت خدایا.... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 61 تاريخ: جمعه 31 فروردين 1403 ساعت: 4:18

صفحه بندی