خدایا....

متن مرتبط با «روحم» در سایت خدایا.... نوشته شده است

برای شادی روحم :)

  • نیلوبلاگ

    [ پنجشنبه سوم فروردین ۱۴۰۲ ] [ 0:24 ] [ گنـــدم ]  |  برای شادی روحم… کمی غــزل، لطفاًدلم پر از غم و درد است… راهِ حل لطفاًهمیشه کام مـــــرا تلخ می کند دنیـا…به قدرِ تلخیِ دنیــــای تان… عسل لطفاًمرا به حالِ خودم ول کنیـــــد آدم هـا…فقـــــط برای دمی… گریـــــه لااقـل ،لطفاًکسی میان شما عشق را نمــــی فهمد…ادا…دروغ… بس است این همــه دغل لطفاًکجاست کوه کنـــــی تا نشان دهد اصلاً…به حرف نیست که عاشق شدن… عمل لطفاًبه زور آم...

    ادامه مطلب