[ چهارشنبه سیزدهم تیر ۱۴۰۳ ] [ 21:7 ] [ گنـــدم ] |
دو روزه با خاله میریم ورزش،و وقتی برمیگردم له ترینم:)
حدودا دو سه روزی هست انگار فلجم :/
بقیه اوقاتم با گردالی میریم پیاده روی یا هم که لباس میدوزم :)
آخر شباهم اگر همسرجان وقت کنند یک ساعتی تو خیابونا بچرخیم :)
+ یکی از سوالاتی که معمولا این روزا از من میپرسند اینه که :ما وقتی با همسرمون خونه حوصلمون سر بره میام بیرون اینکارو میکنیم. حالا شما که شغل همسرت اینه چیکار میکنید خدایا.......
ما را در سایت خدایا.... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 22