2 فصل مونده از امتحان فردا
و حالی که اصلا خوب نیست
:)
-خنده داره ها.تو کی خوب بودی الان بخوای باشی:)
پ.ن: اندکی درد و دل :) (ادامه مطلب)
ما را در سایت خدایا.... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 182 تاريخ: يکشنبه 26 خرداد 1398 ساعت: 21:52