
چه روزه نحسیه امروز
از صب که چشامو وا کردم تا الان فقط رو سرم میباره
فقط همین گوشیم کم بود بلا سرش بیاد که اومد![]()
پ.ن:امروز آخرین جشن روز دانشجوییمم تموم شدو رفت.
زود تموم شد.نه؟
دلم براتون تنگ میشه![]()
![]()
![]()
ما را در سایت خدایا.... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 131