صبح عالیتون متعالی.
اونقدری دیروز تا حالا غصه خوردم و بغضامو قورت دادم و اشکامو داخل چشام فرو کردم که به زور قرص رو سر و پام
+منو یه کتاب 200 صفحه ای برا میانترم فردا:)
خدایا.......ما را در سایت خدایا.... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 133