خب بگیم از منو شهابها![]()
22 آذر که دقیقا یه لایه ابر کشیده بودن رو ستاره ها
و اما شبه23
اونم بهتره شب22 نبود![]()
ولـــــــــــــــــــــــــی یدونه دیدم![]()
سهم من توی یک ساعت ذل زدن به آسمون توی این سرمـــــــــــا و تخمین 120 شهابی که توی یه ساعت میشه تو آسمون دید فقط یدونه بود![]()
ما را در سایت خدایا.... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 137