
جیـــــــــــــــــــــــــــــغ فردا شب شهاب بارونـــــــــــــــه![]()
من عاشقه آسمون شب بخصوص به وقته شهاب بارونشم![]()
یه شب اونقدر تو سرما نشستم به تماشای دلبریِ این شهابا که خون دماغ شدم
ولی ارزش داره

پ.ن: طی سرچ های انجام شده اینجانب اوج شهاب بارون پاییزی در تاریخ 22 و 23 آذر ماهه
خدایا.......
ما را در سایت خدایا.... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 150