آرامش موقت....

خرید بک لینک

چقدر این قرضا که توشون داروی خواب آور داره خوبه

یدونه دیشب خوردمو دار فانی رو وداع گفتم تا ساعت 10 صب امروز:)

دنیام یه هفته ای هست ناآرومه

نمیدونم چرا ولی تک به تک لحظه هام پره استرسه

دیروز صب همینکه پامو از در خونه گذاشتم بیرون یه لحظه از ذهنم پر کشید یه بسته سیگار بخرم

شاید کشیدنِ نخ به نخش کمی وجودمو آروم کنه

ولی خب اهل اینجور چیزا هم نیستم :)

علاوه بر استرس بدنم درد داره

روحم خستست

......

التماس دعا برای من و برای من های دیگه ای که حالشون مثه منه

دیگر از سمت خودم کاری ازم بر نمی آید

التماس دعا :)

خدایا.......

ما را در سایت خدایا.... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 133 تاريخ: يکشنبه 1 دی 1398 ساعت: 4:24

صفحه بندی