من اگه مردم نزدیکا 500 تومن توی کشوی پایینه کمد لباساست
وسایلی هم که برای آیندم خریدین به یه تازه عروس ببخشین :)
و به سراغ من اگر می آیید گل نرگس هم بیاورید.
من گل نرگس خیلی دوست دارم

پ.ن: من نیستم عکسه :)
خدایا.......ما را در سایت خدایا.... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 125