وصیت نومه.....

خرید بک لینک

من اگه مردم نزدیکا 500 تومن توی کشوی پایینه کمد لباساست

وسایلی هم که برای آیندم خریدین به یه تازه عروس ببخشین :)

و به سراغ من اگر می آیید گل نرگس هم بیاورید.

من گل نرگس خیلی دوست دارم

پ.ن: من نیستم عکسه :)

خدایا.......

ما را در سایت خدایا.... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 125 تاريخ: يکشنبه 1 دی 1398 ساعت: 4:24

صفحه بندی