
یه نگاه دقیق به عکسا بندازین
هق هق.
بعد نگین توهم زدم:(


پ.ن:این عکسا با اسنپ چت گرفته شده.هموناکه گوشوچشم میزارن برا آدم
نگا کنین هیچ کس پهلوم نیستو کنارم یه چهرست.
میفهمین منظورمو؟
البت امکان داره فرشته روی شونه چپمه :)
خدایا.......ما را در سایت خدایا.... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 146