توی ایام امتحانات از شدت استرسو حاله خرابی که دارم زشت که هستم
زشت تر میشم![]()
یادمه سال سوم دبیرستان تو ایام امتحانات اونقدی لاغر شدم و زیر چشمام گود و کبود شده بود
که یبار وقتی تو جمع نشسته بودم و اخبار داشت درمورد اعتیاد نوجوونا حرف میزد
بابام برگشت گفت:راستشو بگو چی میکشی؟قول میدیم کاری بات نداشته باشیم.فقط راستشو بگو![]()
آخه تموم علائمشو من داشتم![]()
ما را در سایت خدایا.... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 215