دلم برای تویی که ندآرمت تنگه....

خرید بک لینک

تا حالا شده دلتون برای چیزایی که نداشتید تنگ بشه؟

برایِ آغوشی که هیچوقت سهمتون نشده،

برای تمامِ کافههایی که با هم نرفتید،

خیابونایی که با هم قدم نزدید،

تمام نگاههایی که توی نگاهتون حل نشده،

تمام شعرهایی که نشد براش بخونید...

این نداشتههایی که حقمون بود،

که باید خاطره میشد نه آرزو...

اینکه دلت برای نداشتههات دل دل کنه

خیلی حس عجیبیه،خیلی :)

خدایا.......

ما را در سایت خدایا.... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 144 تاريخ: شنبه 9 آذر 1398 ساعت: 20:15

صفحه بندی