دنیای تاریکِ من :)

خرید بک لینک

[ شنبه بیست و نهم بهمن ۱۴۰۱ ] [ 2:8 ] [ گنـــدم ]  | 

میدونی الان توی مضخرف ترین و مچاله ترین حالتم :)

ناراحت و دل چرکین از هر چیز و هر شخصی ام.

دوست قشنگم اگه میبینی نوشته ها دارکه، نخونش :)

البته کسی هم دیگه خواهان خوندن اینجا دیگه نیست :)

تنها جاییه که دارمش و میتونم خالی بشم از هر چی :)

+ برنامه زیاد داشتم برا آخر سالی :)

همشون خراب شد

حتی میخواستم از نرگسیا عکس بزارم برای جناب ed .

ولی گفتم حتی اونا هم در نیومدن؟ خدایا.......

ما را در سایت خدایا.... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 124 تاريخ: پنجشنبه 11 اسفند 1401 ساعت: 12:35

صفحه بندی