[ شنبه بیست و نهم بهمن ۱۴۰۱ ] [ 2:8 ] [ گنـــدم ] |
میدونی الان توی مضخرف ترین و مچاله ترین حالتم :)
ناراحت و دل چرکین از هر چیز و هر شخصی ام.
دوست قشنگم اگه میبینی نوشته ها دارکه، نخونش :)
البته کسی هم دیگه خواهان خوندن اینجا دیگه نیست :)
تنها جاییه که دارمش و میتونم خالی بشم از هر چی :)
+ برنامه زیاد داشتم برا آخر سالی :)
همشون خراب شد
حتی میخواستم از نرگسیا عکس بزارم برای جناب ed .
ولی گفتم حتی اونا هم در نیومدن؟ خدایا.......
ما را در سایت خدایا.... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 124