[ یکشنبه دوازدهم آذر ۱۴۰۲ ] [ 1:50 ] [ گنـــدم ] |
یکم که نه، حس میکنم زیادی دارم ترسناک میشم :)
درسته هیچی نمیگم، به نظر آروم شدم، اما درونم مثل یه فنر هر روز فشرده تر میشه :)
از اینکه هر روز و هر شب به این فکر میکنم که نه هیچ دست آوردی دارم، نه سودمندم، نه دوست داشتنی، نه دوستی دارم و.... قلبم فشرده تر میشه خدایا.......
ما را در سایت خدایا.... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 53